12 mars 2011

Godmorgon..

Här är det endast jag som är vaken. Lilleman vakna vid halv sex då jag lyfte över honom till vår säng och vi låg och gosa lite. Sen somna han om lilla hjärtat. Det kunde dock inte jag göra så jag pallra mig upp vid halv sju och sitter här och äter frukost istället i lugn och ro. Man får passa på när tillfälle ges :) Så mycket man tog för givet innan man fick barn. Äta när man ville, gå och lägga sig när man ville, kanske inte sova hur länge man ville i och med att man jobbade men ändå. Men lilleman är det bästa som har hänt oss och idag kan man inte tänka sig en dag utan honom! Åh, vad vi älskar dig lilleman :)
Vi var på Lindex igår där vi såg våran kompis Olivers snygga brillor. Även Mormor tyckte de var så söta så Liam fick ett par han med:) Nu är vi redo! Kom nu våren!


Och så här trötta är alla här hemma nu på morgon.. Haha gosigt värre ;)

1 kommentar:

  1. sötis där! Klart han måste ha fina brillor när han ska ut och impa på tjejerna i vår:) Bra med solglasögon så att dem små skyddar ögonen mot den starka vårsolen!

    SvaraRadera