18 augusti 2011

Happy birthday!

Oj oj oj vilken lycka! Idag har man ju blivit ett år äldre. Skönt och fylla 22 ;) Dags och dra ner till Avenyn och klubba lite strax...
Neeeeeee :) Jag stannar hellre hemma med mina älsklingar som har förgyllt denna dag till max. Inklusive mormor och delar av mammagruppen :) Här kommer lite foton..

Väcktes av sjönsjungande grabbar..och present hade dom med sig också :)

..med världens sötaste innehåll..

..ett Tomas Sabo halsband med ett glittrande L i bokstav :)

Frukost på sängen :)

Och mormor och morfar hade också köpt paket :)

Glad och lite morgontrött :)




Så otroligt tacksam över min familj som gjorde allt för och förgylla denna dagen :) Och alla fina presenter som jag kommer bära/använda stormförtjust :) Puss på er!



Och två av de goa tjejerna i mammagruppen kom förbi och fikade och grabbarna fick leka av sig med varann. Tog dock aldrig några kort men filmade istället detta och kommer lägga upp detta vid ett senare tillfälle :) De hade med sig en jättesöt ljuslykta som jag kommer tända nu på första höstdagen. Tack tjejer!



Kram Kram!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar