1 augusti 2011

Testing testing..

Nu har jag blivit inspirerad av andra bloggar och testar mig fram lite vad som känns bäst i stil. Så ni får stå ut med lite förändringar här och var nu :)

Tänkte lägga upp lite semesterbilder, lite plock av vad som har hänt den sista tiden :)


Fick ett ryck och bakade lite kanelbullar..


Köpte världens bästa dammsugare, enligt mig själv då..;) Och snygg är den också! Nu går det som en dans och dammsuga :D


Vi hade en mysig lunchdate med TenTen :)


Vi har målat om huset i sommar! Tog sin lilla tid men jäklar vad bra det blev :D Min snygga målare ;)


Vi bytte till bilbarnstol nr 2 och med en liten nackkudde sover Liam som den prins han är!



Vårat lilla socker!!



Och så köpte jag då min efterlängtade Moccamaster.. Som jag har längtat! Kan ju knappt tro att det är sant när jag kommer till köket varje morgon, och där! Där står den så fint och blänker och riktigt ropar till mig: Använd mig, använd mig ;)




Vi fyndade fina Didrikssonskläder på halva rea priset till Liam. Hihi liite stor än så länge men det är ju bra och ha i framtiden ;)





Vi var även och bada i Sillvik och det var liite kallt för Liam ;) Men doppa fötterna gick bra :)




Mina snyggingar! :)




Idag fick vi följa med snälla Johanna och hennes dotter Elin till Elins mormor och morfar. De hade pool ;) Inte helt fel med 27 grader i skuggan.

De var allt för denna gång, nu blir det lite softish framför tv:n.
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar