20 oktober 2011

3 kvar..

Nu är det 3 pass kvar som jag ska "jobba". Då har jag inte räknat med inventeringen och allt som ska fixas runt omkring innan det är slut. Var på möte idag med den nya som ska ta över och personalen. Det verkar som de ska köra på det schemat som jag hade innan jag blev gravid (till och börja med iallafall) och det verkar tjejerna nöjda med. Känns ju skönt och lämna över till någon som jag hoppas kommer behandla tjejerna väl. Jag är ju inte bara deras chef längre, man har ju blivit vänner också under dessa åren. Det är en hel del som ska lagas och fixas och har ringt runt som tusan idag. Men det verkar som de mesta går och lösa relativt snabbt. Dock får vi se när slutresultatet kommer, om det blir några slantar över. Tyvärr missade vi andra kontrollköpet hos Svenska Spel och det innebär att de kommer stänga av terminalen 2 veckor :( Blaj!!! Och där kommer man ju också få mindre försäljning. Så nu kör vi stenhårt sista veckan!! Idag blir det Lax med bladspenat och pasta, ett recept från Icas billiga vecka. Hoppas det är så gott som det ser ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar