29 oktober 2011

Halloween!

Fan va gött det ska bli och slippa all bemanning!! Blev vansinnig idag då det blev problem med personal i butiken (sista helgen dessutom) men bet mig i tungan då det inte är långt kvar och det var fler pass som skulle göras av den personen. I värsta fall kanske jag hade stått utan personal de dagarna som är kvar nu och det hade varit ännu surare. Men jag är inte glad på denna person just nu. Rådfråga några andra och nej, det var inte jag som överreagera eller var trött. Blaj!!

Hade en städfirma idag som kom och tog en stor del av rengöring. 3 små söta polskor :) De var jätteflitiga och snabba så jag kände det var väl värt pengarna. Dock är det en del kvar som ska göras i precis sista minuten annars hinner det bli smutsigt igen :( Så imorgon kör jag sista rycket och sen är det räkna och pappersarbete på måndag.

Tjofaderittan va gla jag kommer va på tisdag!


Men nu är jag ganska sliten efter dagens jobb och ska slänga mig i soffan. Får se om det kommer några "busringningar", jag har då laddat med godis vid dörren så man inte råkar ut för nåt jäkelskap ;))


OBS OBS glöm nu inte att vrida klockan tillbaks för guds skull!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar