2 november 2011

Fri....

Så var man då fri. Sista passet i söndags slutade med slagsmål i butiken mellan pundare och personal. Fick lite panik där ett tag då hyllor och skåp flyttades och kraschade så det var bara och trycka på överfallslarmet. DOM ska det bli innerligt skönt att slippa, dessa missbrukare som bara går in och tror de kan ta vad dom vill ha. Sista tiden blev det ett helt annat klientel där uppe och nej. Fy fan vad skönt det blir nu!

Slutinventeringen gick också relativt bra om man jämför med mitt övertag. Var färdiga runt 2 och det kändes helt okej. Hade missat några inkurans varor iallafall så det fick tas bort mitt i natten. Men den nya som tar över var bra och vi kom överens fint :)
Lite spännande ska det dock bli och se hur det kommer gå för honom. Det var inte så mycket tempo om man säger så och det måste man ju ha i Pressbyrån. Men det märker han väl så småningom :)

Idag har jag suttit med sista månadsavslutet och tror de flesta papprena är klara. Skönt! Och vad tyst telefonen är förresten :) Kom fram till att jag måste byta ringsignal då jag förknippar den gamla med ångest och jobbigt. Men frågan är vilken man ska välja...?

Så farväl Pressbyrån. Du har varit en pain in the ass och en guldkant i tillvaron. Och jag har lärt mig väldigt mycket.
Undrar vad som kommer dölja sig bakom nästa vägkrön....:)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar