28 november 2011

Första advent!

Nu har första advent kommit och gått. Och höststormen Berit har bedarrat. Ja det tog i ordentligt i husknutarna igår och blomkrukorna ute blåste omkring. Annars tror jag vi klara oss hyfsat, får ta en titt sen när det ljusnar. Veckan och helgen som gick var mysmys för hela slanten. Lite juloutfits till männen i huset införskaffades. Och till kära mamma blev det en Iphone 4 s. Tjohoo vad roligt det är med ny telefon! OCH speciellt lilla Siri som jag och min husband lekte med igår.
"call my husband".
..calling husband..
"siri, are you married"?
"can we get back to work now"? svara hon då hahahahah. Grymt.



Underbara sötaste kusinen var här och hade playdate :)


L tyckte dock hon liite för högljudd ibland :)


Vi bakade smarriga lussebullar. Såå gooda blev dom, dessa kommer jag göra varje år och säkert en gång till i år.






Min lille hjälpreda!

Idag blir det sångstund med Pappa! Spännande och se hur det kommer bli :)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar