4 februari 2012

Brrrrr!

Idag var det bistert! Termometern visa -15 !!! Tror vi håller oss inne idag :)
Veckan som gått har innehållet en hel del. Lite ÖF, besök från svägerska, farfar och kusin. Playdate med en kompis och mamma från föräldragruppen och besök från Alingsås samt en liten förkylning. Men inte så farligt denna gång, mest näsan som rinner lite.
Är riktigt baksugen nuförtiden. Tror jag ska ge mig in i cupcake landet då min vän hade med sig superba cupcakes till oss på playdaten i torsdags. Så otroligt söta och så goda!!

Veckan som gått:



Kusinen var så rolig!


Och så söt!



Leka med tvätten är roligt!


Inte lätt och få till en bild när båda tittar upp :)




Underbara cupcakes, visst är dom fina!

Sen var ju även min man och jag på date! Med god mat och underbaaaaaaar efterrätt på restaurang Danilo på Bergakungen. Filmen Mission Impossible 4 var ok men maten och vår date var bättre :) Snälla mormor ställde upp som barnvakt och det hade gått kanon!





Så go var den! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar