6 oktober 2012

Tiden går..

Väldigt dåligt med uppdatering här nu för tiden ;) Vet inte vad jag ska skylla på riktigt, tiden bara går och det är tusen andra saker som tar ens tid och ändå sitter jag vid datorn en hel del. Tssss..

Har upptäckt ett nytt märke till min käre make. G-star!! Så snygga jeans och kläder! Man får ju jättebra rabattkoder emellanåt på Ellos på varumärken så då slog jag till och köpte ett par nya jeans till F. Det är en tajt modell så han får vänja sig lite men DAMN vad snygga de var. Så nu ska han bara ha såna hädanefter tycker jag hihi. Har inte lyckats knäppa nån bild på honom än men det är G-star Jeans, Radar, slim fit iallafall.

http://www.ellos.se/g-star/g-star-jeans-radar-slim-fit/367506?N=1z141n1Z1z141ll&Ns=RankValue3|1&Nao=22


Snyggingen!

Idag är det fullt ös då vi ska fira vår älsklings 2-års dag. Han fyller på måndag men släkt och vänner firar vi med idag. Jag har fixat och donat inför kalaset, det är ju det roligaste jag vet! Hoppas födelsedagsbarnet uppskattar det lika mycket hahaha. Temat i år blir iallafall Pippi då den går varm på tv:n här hemma och det kommer ofta ur hans mun: "Pippi Pippi!!" Lilla hjärtat. vi älskar dig så, tänk vad tiden går fort! Redan 2 år..
Imorgon kommer det lite bilder från kalaset (hoppas jag)
Trevlig helg på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar